අම්මා විසින් උයා බෙදා තබන බත්-එළවළු කරි දීසි තාත්තාගේ අනුහසින් පියා හඹා බිත්ති වල වැදීමෙන් කුඩු පට්ටම් වන නිවසක ඉපිද හැදී වැඩුණු මා වැනි ගැහැණියක් කවදාවත් ම නොපැතුවේ අම්මාගේ වන් පවුල් ජීවිතයකි.
අහඹුවක් නොවන මෙවැනි කලබගෑනි වලින් පසුව අම්මා හඩා වැටෙනු දකිනා මම 'කවදාවත් ම පිරිමියෙක් එක්ක එකට ජීවත් නොවන' තරම් හදිසි තීරණ පවා ගෙන ඇත්තෙමි.
අල්ලපුගෙදර අක්කා සැමියාගෙන් පහර කමින් ගම පුරා දුවනු දැක ඇත්තෙමි.
ජෝන් සිය බිරිද මාරි ස්ටෙලා මරා දමනු ලැබුවේ ඇද මත නිදමින් සිටියදී මුව මත කොට්ටයක් තෙරපමිනි. ඇය කර තිබූ වරද 'අල්ලපු ගෙදර මිනිහා සමග ඕනෑ නැති තරමට කතා බහ කිරීම' යි.
අනුරාධපුරේ තුෂාරි අක්කගේ සහෝදරියකගේ දියණියක් සිය සැමියා වෙතින් මැරුම් කෑවේ මෝල් ගහකින් පහරකෑමෙනි.
ලේන් එකේ රණ්ඩුවක් ඇහෙද්දී කවුළුවෙන් එළිය බලන මා දකින්නේ හැමදාම උදේ වැඩට යන මූණෙ ලපයක් තිබෙන ගැහැණු ළමයාට කව්දෝ පිරිමියෙක් පහර දෙන අයුරුයි.
අල්ලපු ගෙදර අතපත්තු අංකල් කියන්නේ ඒ 'ගෑණියි-මිනිහයි රණ්ඩුවක්' කියා.
මිනිස්සු ගෑණුන්ට ගහන්නේ හැම විටම 'පිට පිරිමි' සහ 'කෑම වල ලුණු මිරිස් ප්රශ්න' නිසා යැයි ඉස්සර ආච්චි අම්මා කියනවා. මට ඒකට එකතු කරන්න තව හේතුවක් තියෙනවා. මිනිස්සු එයාලගෙ ස්ට්රෙස් එකටත් ගෑණුන්ට ගහනවා. රණ්ඩු කරනවා.
බටහිර ගැහැණියත් අඩු වැඩි වශයෙන් මිනිහගෙන් ගුටු කනවා. යටත් පිරිසෙයින් ආසියානු ගැහැණියගේ ඉරණම අතිශයින් ඛේදනීයයි.
පාන් කන්නට උයා තිබූ පරිප්පු හොද්දට ලුණු වැඩියි කියා ඒ ටික සින්කයට හලා පිගාන හෝදා දමන සැමියා ඔරොප්පුවෙන් ඇදට ගොඩ වී නින්දට යනවා. ළමයින් දෙදෙනාත් නිදි.
දවසේ කටයුතු හමාර වන්නේ හෙට උදේට උයන කලමනා පිළියෙළ කළායින් පසුවයි. නිදි බර දෑස් තෙමෙන්නේ ඔහු බඩගින්නේ නින්දට ගිය නිසා.
දැන් ඉතින් නින්දට යන්න වෙලාව හරි.
පුතුගේ මුව සිප දියණියගේ මුව ද සිඹිමි.
කුවන්ණාගේ ඉනේ බැද තිබූ දිය ලණුවේ ද ගැට ගසා තිබූ ගැහැණියගේ මේ ඉරණම, රන් එතනාගේ පන් මල්ලේ ද, ගුණවතීගේ සහ නාලිනීගේ හෑන්ඩ් බෑගයේ ද තිබුණා. මගේ කුඩා දියණියගේ පංචායුධයේ තියෙන්නේ ත් එවන් සලකුණ විය හැක.
No comments:
Post a Comment